sobota, 13 czerwca 2020

TPK na Inspiracjach

Po blogu Inspiracje został lej po bombie. Skasowano go, z tego co się orientuję, dziś rano. Szkoda dobrych tekstów, zwłaszcza tych nieumazanych kupą. Była to dla mnie kiedyś skarbnica wiedzy o starych grach. Tam po raz pierwszy spotkałem się z sandboksem. Czytanie Białego Lwa było też dla mnie impulsem, żeby samemu zacząć blogować.


Jakiś czas temu przetworzyłem rzeczy o których czytałem na Inspiracjach i nie potrzebuję już do niczego tego bloga, ale fandom na pewno mógłby skorzystać na dodatkowym spojrzeniu na retrogranie i piaskownicę, który ciągle tam się znajdował. Teksty o module, sandboksie, dekalogi były spoko. Raporty, przemyślenia, losowe tabelki, dyskusje też. Tak, są już inne, dobre źródła, ale Inspiracje były w Polsce pierwsze, poza tym te teksty fajnie się czytało (pomijając miotanie kałem Jarla na bogu ducha winne osoby).

Ale cóż, tak wygląda życie w realiach OD&D. Gdyby Jarlowi i Key-Ghawrowi chciało się wylosować nowe blogi, chętnie poczytam. Jakby udało się do tego oddzielić flejmy dla pięciu zeta z reklam od merytorycznych treści, to byłoby fantastycznie. Rzucenie wskrzeszenia na niektóre stare teksty, by były do użytku publicznego, też mile widziane.

2 komentarze:

  1. https://web.archive.org/web/*/bialylew.blogspot.com

    Nie musisz dziękować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe, myślałem, że blogspot kasuje archiwa usuniętych blogów.

      Usuń