niedziela, 28 sierpnia 2016

Kapłan

KAPŁAN - OPIS KLASY

Odnotujmy, że wszyscy klerycy poziomu 7'go lub wyższego są albo Praworządni lub Chaotyczni i istnieje wyraźna różnica między nimi. Jeżeli Patriarcha posiadający zalety klasy kleryka zmieni strony, wszystkie te zalety zostaną stracone!
- Gary Gygax & Dave Arneson, Vol.1 Men & Magic










Kapłan 1-wszego poziomu może przerzucić hp, jeżeli na kostce wypadło 1. Premia to hit to 3/4 jego premii z biegłości zaokrąglone w górę. ST rzutu obronnego przeciwko czarowi kapłana to 8 + modyfikator z Roztropności + premia z biegłości. Odganianie nieumarłych jest czarem, nie zdolnością klasową. Jeżeli kapłan 9-tego poziomu zbuduje twierdzę, jego sława staje się głośna w najbliższej okolicy i przybywa do niego 5k6 x 10 fanatycznie wiernych uczniów i strażników.

Rzuty obronne: Roztropność, Charyzma.



Poziom PD KW Premia z biegłości Czary na dzień
1 0 k6 +0 0 0 0 0 0 0
2 1500 +k6 +01 0 0 0 0 0
3 3000 +k6 +12 1 0 0 0 0
4 6000 +k6 +23 2 0 0 0 0
5 12500 +k6 +33 2 1 0 0 0
6 25000 +k6 +33 3 2 0 0 0
7 50000 +k6 +44 3 2 1 0 0
8 100000 +k6 +44 3 2 2 0 0
9 200000 +k6 +54 4 3 2 1 0
10 300000 +1 pw +5 5 4 3 3 2 0
11 400000 +1 pw +5 5 4 4 3 2 1
12 500000 +1 pw +65 5 4 3 3 2
13 600000 +1 pw +6 6 5 4 4 3 2
14 700000 +1 pw +7 6 5 4 4 3 3
15 1210000 +1 pw +77 6 5 4 4 3
16 1360000 +1 pw +87 6 5 5 4 3
17 1510000 +1 pw +88 7 6 5 4 4
18 1660000 +1 pw +98 7 6 5 5 4
19 1810000 +1 pw +99 8 7 6 5 4
20 1960000 +1 pw +109 8 7 6 6 5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz