sobota, 27 stycznia 2018

Śliniący Się Przewodnik


Ze szczelin w ziemi unoszą się czasami bąble zawierające dziwne postacie, które karzą samych siebie nazywać Śliniącymi Się Przewodnikami. Twierdzą oni, że przybyli na powierzchnię ziemi przez czarną dziurę, która znajduje się w jej wnętrzu, a ich celem jest sprowadzenie oświecenia i prowadzenie ludzi na ścieżce duchowego rozwoju.


Śliniący Się Przewodnicy to humanoidalne postacie o wielkich, nieosłoniętych czaszkami mózgach. (Mózgi te są lekko naelektryzowane, jeśli ktoś przyłożyłby do nich balonik, ten trzymałby się mózgu). W ich oczach odbijają się czarne krajobrazy, które widzieli podczas wędrówki przez wnętrza czarnych dziur, a ich tułowia pokryte są chitynowym pancerzem przypominającym pancerz owada.

W dziczy znajdują się dobrze ukryte bąble - klaszory, w których Przewodnicy nauczają swoich uczniów.

Przewodnicy nieustannie ślinią się, a ich ślina zamienia metal w gumę. Jedną z rzeczy, których nauczają jest zdolność wypluwanie śliny w dużych ilościach naraz na podobieństwo fontanny.

Mózgi Przewodników to jednocześnie pojazdy, którymi przemierzają kosmos. Reszta ciała wyrasta z ich mózgów, tak jak korzenie wyrastają z warzyw. By zabić Śliniącego Się Przewodnika, należy zniszczyć jego mózg. Nie jest to jednak proste, gdyż jeśli w mózgu pojawi się szczelina, zaczyna wsysać ona całą materię znajdującą się dookoła, a następnie miażdży ją w środku mózgu z  olbrzymią siłą i wykorzystuje do jego odbudowy.

Niekiedy Przewodnicy opuszczają swoich uczniów, pozostawiają po sobie jedynie chitynowe tułowa, podczas gdy ich głowy odłączone od reszty ciała odlatują nie wiadomo gdzie dalej w kosmiczną wędrówkę. Niektórzy uczniowie twierdzą, że widzieli swoich mistrzów, gdy odchodzili - podobno ich dwie półkule poruszają się podczas lotu niezależnie na podobieństwo skrzydeł, latają z niezdarną gracją jak do ćmy albo motyle.


Typowe bronie Przewodników (k4)

1. Miotacz Śliny - karabin połączony rurką z maską noszoną przez Przewodnika. Gdy Przewodnik pluje, jego ślina przedostaje przez rurkę do karabinu i zostaje z niego wystrzelona z olbrzymią prędkością w stronę celu.

2. Działko Ezoterycznej Wiedzy - kryształowy, podłużny przedmiot. Trafione postacie wystrzelonym z niego promieniem otrzymują gwałtowną dawkę ezoterycznej wiedzy, co skutkuje mdłościami i poczuciem bezsensu własnej egzystencji. Graczowi kierujące postacią, która została ugodzona promieniem, należy przeczytać losowy cytat z Heideggera.

3. Rurka W Mózgu - urządzenie wbijane do mózgu Przewodnika. Śliniący Się Przewodnik potrafi siłą woli nakierować je na cel, a następnie uwolnić siły ssące z wnętrza jego mózgu, przyciągnąć do siebie obiekt nie większy od konia i przyssać go do rurki.

4. Bomby Portalowe - bomby, które otwierają na milisekundę niewielkie portale prowadzące do innych światów. Najczęściej portal przenosi tylko część ciała celu, co skutkuje śmiercią lub kalectwem, ale czasami cały cel zostaje bezpiecznie przeniesiony do innej rzeczywistości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz